2013. november 16., szombat

Amos segítséget kér

A facebookon találtam rá, ha olvassa valaki aki tud segíteni kérem jelentkezzen minél előbb! Az idő fogy...
 
 "A segítségeteket szeretném kérni, egy talált pitbullal kapcsolatban. Amos egy 4 éves kan. 1 hónappal ezelőtt találkoztam vele az utcán, koszos
és sovány volt, a feje bal oldala eltorzulva egy tályog miatt. Mégis barátságos volt, elkisért, beengedtem. Rátámadt a kutyáimra. A testét sebek fedik, régebbiek. Elvittem anyósom üres házához, de megkötve kell tartanom, mert szökik. Minden állatra támad, gyerekekkel kedves. Falkavezér, a Cerberos próbál tanácsokkal ellátni, én látok Amoson változást, de a szomszédok feljelentettek. Az egyikhez átszökött és megölte a tyúkokat. Most 2 nyakörv, 2 karabiner és a lánc tartja. A héten elviszik a közeli gyepire, ahol 14 nap után elaltatják. Kérlek segítsetek. A Cerberosnál nincs hely, és menhelyek sem vállalják. Rehabilitálható, de nincs idő, én már mindent megpróbáltam. Kérlek segítsetek!

Ha más is hirdetné , arra jobban figyelnek az emberek, mintha csak én tenném. Sajnos Amost holnap viszik a gyepire, nem arról van szó, hogy nem szeretnék vele foglalkozni, hanem a szomszédok miatt erre már nincs lehetőségem. Eddig mindent megtettem, de egy ilyen kutya rehabilitációjához idő kell, ami nekem nem adatott meg. Szerettem volna megtartani, de már erre nincs esélyem. Nagyon-nagyon szeretem Amost. Arra nem vagyok képes, hogy én altassam el, megszakadna a szivem, és így még kap 14 napot, hogy a távolból mindent megtegyek érte.Szóval a kutyáról tudni kell, hogy kb. 4 éves kan. Minden jel arra mutat, hogy harcoltatták, kanokkal kifejezetten agresszív, néhány szukát elfogad. Nagyon gyerekszerető, lakásban jól érzi magát. Falkavezér, szorong és szökik, ha egyedül marad. Mindenképpen ivartalanítania kell a leendő gazdinak!Sétánál erősen húz, ha közben meg kell állni megcsíp. Uralkodik mindenkin, némi gyakorlás után látszanak a fejlődés jelei. Okos és mindenáron meg akar védeni, bár nem tudom mitől. Régebben hágó mozdulatokat végzett mindenkin, de ezt már nem csinálja. Haszonállatokra vadászik, a kerítésen mászik, nem próbálja azt átugrani. Bottól, rongytól fél, gumit húzza maga után, azt szereti. Amit még nálam tanult, egy kis nasiért kerékpár külsőn átugrik, aztán leül. Ennyit tudtam elérni nála. Küldök képeket róla.Kérem aki bármiben tudna rajta segíteni jelezze az annacseke83@gmail.com címen.


Előre is köszönöm a segítséget!"


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése